Maatregelen vanwege COVID-19

COVID-19 leidt tot veel vragen, ook over de gevolgen voor klanten van DB KeukenGroep. Op deze pagina lichten wij de genomen maatregelen binnen onze organisatie toe en stellen we u op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Ook beantwoorden we de meest gestelde vragen. Wij proberen de informatie op deze pagina zo actueel mogelijk te houden.

[woensdag 21/04/21]

Bezoeken van onze showrooms

Ondanks de door de overheid afgekondigde versoepelingen van de COVID-19 maatregelen zijn onze showrooms enkel op afspraak te bezoeken. Zo kunnen wij het aantal bezoekers in onze showrooms het beste monitoren. Wij plannen 1 adviesgesprek per 50m² showroomoppervlakte. Uiteraard gecombineerd met alle andere COVID-19 maatregelen. U kunt op afspraak onze showroom ook ter oriëntatie bezoeken.

Lees hier meer over een showroombezoek.

Beperkt aantal afspraken
Mondkapje verplicht
Max. 2 personen bij een afspraak
1,5 meter afstand
Desinfecterende middelen
Niet komen als je verkouden bent

[woensdag 16/03/21]

Levering keuken / badkamer

Gezien de impact van COVID-19 in Nederland en omliggende landen kunnen de omstandigheden per moment veranderen. Op dit moment is de situatie qua levering en plaatsing van keukens en badkamers stabiel en worden de keukens en badkamers volgens planning geleverd en geplaatst. Mocht er in een enkel geval problemen ontstaan met betrekking tot levering en plaatsing, dan zoeken wij in overleg met de klant naar het beste alternatief.

Let op: het blijft belangrijk dat u - voordat u uw oude keuken/badkamer verwijderd - eerst met ons contact opneemt om te controleren of de levering en plaatsing wel doorgaat!

[woensdag 16/12/20]

Genomen maatregelen

In principe volgen wij de adviezen en richtlijnen die namens de rijksoverheid worden uitgevaardigd. Concreet houdt dit voor DB KeukenGroep het volgende in.

Showoombezoek

De voorzorgsmaatregelen die wij in onze showrooms nemen kunt u hierboven lezen.

Levering keuken

  • De levering van uw keuken zal volgens afspraak doorgang vinden.
  • Onze chauffeur checkt bij aankomst of er zieken in uw woning aanwezig zijn. Mocht dit het geval zijn dan nemen wij de producten terug of we zetten de producten (in overleg) bij uw voordeur neer.
  • De onderlinge fysieke afstand van 1,5 meter tussen personen wordt in acht genomen.

Montage van keuken / badkamer

  • De montage van uw keuken en/of badkamer zal volgens afspraak doorgang vinden.
  • Er wordt contact opgenomen met alle klanten waar in de komende werkdagen een keuken of badkamer zal worden geplaatst. Mochten er zieken aanwezig zijn in de woning dan wordt de montage verplaatst naar een latere datum.
  • Mochten er tijdens de montagewerkzaamheden gezondheidsklachten optreden die gerelateerd zijn aan griep / COVID-19, dan wordt u verzocht om zo snel mogelijk de monteur en/of vestiging te informeren.
  • Onze monteurs dienen te beschikken over een werkruimte waar een onderlinge fysieke afstand van 1,5 meter tussen personen mogelijk is.

Servicewerkzaamheden

  • Alle servicemeldingen nemen wij in behandeling, echter vanwege COVID-19 is het in individuele gevallen mogelijk dat een serviceverzoek niet uitgevoerd kan worden. Mochten we servicewerkzaamheden niet kunnen uitvoeren, dan zoeken we naar oplossingen op maat door onderdelen op te sturen en/of zaken telefonisch op te lossen. 
  • Bij servicewerkzaamheden wordt vooraf contact opgenomen om te checken of er geen zieken in uw woning aanwezig zijn.
  • Mochten er in uw woning personen aanwezig zijn met gezondheidsklachten die gerelateerd zijn aan griep / COVID-19, dan zullen de servicewerkzaamheden verzet worden naar een later moment.
  • Ook bij servicewerkzaamheden dienen onze monteurs te beschikken over een werkruimte waar een onderlinge fysieke afstand van 1,5 meter tussen personen mogelijk is.

 

Wij begrijpen dat bovenstaande maatregelen kunnen leiden tot hinder voor u. Onze excuses voor dit ongemak.

Veel gestelde vragen

Zijn de showrooms op dit moment geopend?
Is het verplicht om een mondkapje in de showroom te dragen?
Wordt mijn keuken en/of badkamer nog op tijd geleverd?
Hoe kan ik meer informatie krijgen over de status van mijn keuken of badkamer?