Maatregelen vanwege COVID-19

COVID-19 leidt tot veel vragen, ook over de gevolgen voor klanten van DB KeukenGroep. Op deze pagina lichten wij de genomen maatregelen binnen onze organisatie toe en stellen we u op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Ook beantwoorden we de meest gestelde vragen. Wij proberen de informatie op deze pagina zo actueel mogelijk te houden.

[woensdag 19/01/22]

Showroombezoek mogelijk

Onze showrooms zijn momenteel geopend en vrij te bezoeken. Wel geldt een limiet van één bezoek per 20m², om zo alle bezoekers voldoende ruimte te bieden. Het gebruik van mondkapjes is in onze showrooms verplicht. 

Mocht u bij uw showroombezoek advies willen krijgen van een verkoopadviseur, vraag dan een adviesgesprek aan. Zo weten we zeker dat een adviseur beschikbaar is.

Vraag een adviesgesprek aan

[zaterdag 18/12/21]

Genomen maatregelen

In principe volgen wij de adviezen en richtlijnen die namens de rijksoverheid worden uitgevaardigd. Concreet houdt dit voor DB KeukenGroep het volgende in.

Showroombezoek

De informatie over een showroombezoek kunt u hierboven lezen.

Levering keuken

  • De levering van uw keuken zal volgens afspraak doorgang vinden.
  • Onze chauffeur checkt bij aankomst of er zieken in uw woning aanwezig zijn. Mocht dit het geval zijn dan nemen wij de producten terug of we zetten de producten (in overleg) bij uw voordeur neer.
  • De onderlinge fysieke afstand van 1,5 meter tussen personen wordt in acht genomen.

Montage van keuken / badkamer

  • De montage van uw keuken en/of badkamer zal volgens afspraak doorgang vinden.
  • Er wordt contact opgenomen met alle klanten waar in de komende werkdagen een keuken of badkamer zal worden geplaatst. Mochten er zieken aanwezig zijn in de woning dan wordt de montage verplaatst naar een latere datum.
  • Mochten er tijdens de montagewerkzaamheden gezondheidsklachten optreden die gerelateerd zijn aan griep / COVID-19, dan wordt u verzocht om zo snel mogelijk de monteur en/of vestiging te informeren.
  • Onze monteurs dienen te beschikken over een werkruimte waar een onderlinge fysieke afstand van 1,5 meter tussen personen mogelijk is.

Servicewerkzaamheden

  • Alle servicemeldingen nemen wij in behandeling, echter vanwege COVID-19 is het in individuele gevallen mogelijk dat een serviceverzoek niet uitgevoerd kan worden. Mochten we servicewerkzaamheden niet kunnen uitvoeren, dan zoeken we naar oplossingen op maat door onderdelen op te sturen en/of zaken telefonisch op te lossen. 
  • Bij servicewerkzaamheden wordt vooraf contact opgenomen om te checken of er geen zieken in uw woning aanwezig zijn.
  • Mochten er in uw woning personen aanwezig zijn met gezondheidsklachten die gerelateerd zijn aan griep / COVID-19, dan zullen de servicewerkzaamheden verzet worden naar een later moment.
  • Ook bij servicewerkzaamheden dienen onze monteurs te beschikken over een werkruimte waar een onderlinge fysieke afstand van 1,5 meter tussen personen mogelijk is.


Wij begrijpen dat bovenstaande maatregelen kunnen leiden tot hinder voor u. Onze excuses voor dit ongemak.

Veel gestelde vragen

Zijn de showrooms op dit moment geopend?
Is het verplicht om een mondkapje in de showroom te dragen?
Hoe kan ik een afspraak maken voor een showroombezoek
Wordt mijn keuken en/of badkamer nog op tijd geleverd?
Hoe kan ik meer informatie krijgen over de status van mijn keuken of badkamer?