Maatregelen m.b.t. het coronavirus

Het coronavirus leidt tot veel vragen, ook over de gevolgen voor klanten van DB KeukenGroep. Op deze pagina lichten wij de genomen maatregelen binnen onze organisatie toe en stellen we u op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Ook beantwoorden we de meest gestelde vragen. Wij proberen de informatie op deze pagina zo actueel mogelijk te houden.

[vrijdag 01/05/20]

Bezoeken van onze showrooms

U bent van harte welkom in onze showrooms. Wel kan dit uitsluitend op afspraak. Zo kunnen wij het aantal bezoekers in onze showroom goed beheersen en alle voorzorgsmaatregelen goed in acht nemen. De voorkeur voor dag en tijdstip van uw privé afspraak geeft u eenvoudig door via het online afspraakformulier of per telefoon of email. U weet dan zeker dat u in alle rust uw keuken of badkamer kunt uitzoeken.

U vindt hieronder de voorzorgsmaatregelen die wij in onze showrooms nemen.

Beperkt aantal afspraken
1 afspraak per 300m2
Max. 2 personen bij een afspraak
1,5 meter afstand
Desinfecterende middelen
Niet komen als je verkouden bent

[vrijdag 01/05/20]

Levering keuken / badkamer

Gezien de impact van het coronavirus in Nederland en omliggende landen kunnen de omstandigheden per moment veranderen. Op dit moment is de situatie qua levering en plaatsing van keukens en badkamers stabiel en worden de keukens en badkamers volgens planning geleverd en geplaatst. Mocht er in een enkel geval problemen ontstaan met betrekking tot levering en plaatsing, dan zoeken wij in overleg met de klant naar het beste alternatief.

Let op: het blijft belangrijk dat u - voordat u uw oude keuken/badkamer verwijderd - eerst met ons contact opneemt om te controleren of de levering en plaatsing wel doorgaat!

[woensdag 27/05/20]

Genomen maatregelen

In principe volgen wij de adviezen en richtlijnen die namens de rijksoverheid worden uitgevaardigd. Concreet houdt dit voor DB KeukenGroep het volgende in.

Showoombezoek

De voorzorgsmaatregelen die wij in onze showrooms nemen kunt u hierboven lezen.

Levering keuken

  • Onze chauffeur checkt bij aankomst of er zieken in uw woning aanwezig zijn. Mocht dit het geval zijn dan nemen wij de keuken e.d. terug of we zetten de producten (in overleg) bij uw voordeur neer.
  • De onderlinge fysieke afstand van 1,5 meter tussen personen wordt in acht genomen.

Montage van keuken / badkamer

  • Er wordt contact opgenomen met alle klanten waar in de komende werkdagen een keuken of badkamer zal worden geplaatst. Mochten er zieken aanwezig zijn in de woning dan wordt de montage verplaatst naar een latere datum.
  • Mochten er tijdens de montagewerkzaamheden gezondheidsklachten optreden die gerelateerd zijn aan griep / het coronavirus, dan wordt u verzocht om zo snel mogelijk de monteur en/of vestiging te informeren.
  • Onze monteurs dienen te beschikken over een werkruimte waar een onderlinge fysieke afstand van 1,5 meter tussen personen mogelijk is.

Servicewerkzaamheden

  • Alle servicemeldingen nemen wij in behandeling, echter vanwege het coronavirus kunnen we momenteel helaas een deel van alle serviceverzoeken bij onze klanten thuis niet uitvoeren. Mochten we servicewerkzaamheden niet kunnen uitvoeren, dan zoeken we naar oplossingen op maat door onderdelen op te sturen en/of zaken telefonisch op te lossen. Als service-gerichte organisatie vinden we deze maatregel erg vervelend. We hopen dan ook dat de maatregelen spoedig afgeschaald kunnen worden en wij u –desgewenst- alsnog kunnen bezoeken.
  • Bij servicewerkzaamheden wordt vooraf contact opgenomen om te checken of er geen zieken in uw woning aanwezig zijn.
  • Mochten er in uw woning personen aanwezig zijn met gezondheidsklachten die gerelateerd zijn aan griep / het coronavirus, dan zullen de servicewerkzaamheden verzet worden naar een later moment.
  • Ook bij servicewerkzaamheden dienen onze monteurs te beschikken over een werkruimte waar een onderlinge fysieke afstand van 1,5 meter tussen personen mogelijk is.

 

Wij begrijpen dat bovenstaande maatregelen kunnen leiden tot hinder voor u. Onze excuses voor dit ongemak.

Veel gestelde vragen

Wat is het beleid bij zieke medewerkers?
Kan mijn afspraak in de showroom wel doorgaan?
Hoe kan ik een privé afspraak maken voor advies?
Wordt mijn keuken en/of badkamer nog op tijd geleverd?
Hoe kan ik meer informatie krijgen over de status van mijn keuken of badkamer?